  • Data: 2002-01-25 14:48:44
    Temat: sprzedaż samochodu
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Klientiowi nagle nie spodobał sie stan techniczny i chce go zwrócić. Kupił
    go 3 dni temu a w umowie mam napisane:
    "Kupujący oświadcza, że dokładnie zapoznał sie ze stanem technicznym
    nabywanego samochodu. Kupujący oświadcza, iż nabywa samochód w takim stanie
    texhnicznym w jakim aktualnie się on znajduje, i z tego tytułu nie będzie
    zgłaszał żadnych roszczeńw stosunku do sprzedajacego"
    Czy ktoś jest w stanie mi odpowiedzieć czy musze przyjąć samochód spowrotem?
    Z góry dziekuję
    Tom
    --
    usuń "nospam" blokada antyspamerska, aby uzyskac poprawny adres