  • 1. Data: 2004-11-02 06:59:26
    Temat: sprzedaz mieszkania
    Od: "marcia" <m...@g...pl>

    Podpisalam z kupujacym umowe przedwstepna sprzedazy mojego mieszkania.
    Ostateczny termin zawarcia transakcji ustalilismy na 15 grudnia. Moj
    kupujacy....rozmyslil sie. Chce sie wycofac z tej umowy. Moglabym czekac
    sobie spokojnie do 15 grudnia, ale niestety nie moge, 15 grudnia ze wzgledu
    na kupno nowego mieszkania powinnam miec pieniadze na koncie i w zwiazku z
    tym powinnam zaczac szukac nowego kupca juz teraz. Jak formalnie zalatwic
    jego wycofanie sie z umowy? Dodatkowa trudnoisc to to ze kupujacy mieszka
    500 km ode mnie. Myslalam o tym zeby w swojej miejscowosci , u notariusza,
    zlozyl oswiadczenie, ze wycofuje sie z umowy kupna mieszkania i dodatkowo
    rezygnuje z wszelkich roszczen z nia zwiazanych. Czy to wystarczy? Co
    jeszcze takie oswiadczenie powinno zawierac?
    dzieki z gory za pomoc.
    pozdrawiam
    m.

  • 2. Data: 2004-11-02 10:45:57