  • Data: 2007-10-13 10:49:32
    Temat: sprzedaż auta handlarzom - brak potwierdzenia
    Od: pleban <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sprzedawałem auto i zgłosili się do mnie panowie celem kupna tegoż.
    Jak się okazało zarabiają tym na chleb, więc podpisałem umowę in
    blanco, a oni wypisali mi potwierdzenia, że auto będzie przez nich
    "trzymane" do czasu znalezienia kupca - pieniądze oczywiście dostałem
    w momencie transakcji

    Okazało się jednak, że nie mam przy sobie książki pojazdu (czerwonej),
    więc potwierdzenie miałem dostać w momencie, kiedy ją przyniosę
    (czekali na dole pod domem)
    Trochę się zdenerwowałem, jako że nie mogłem dłuższy czas znaleźć jej
    w domu i w końcu nieco zdenerwowany im ją oddałem.
    ZAPOMNIAłEM JEDNAK O POTWIERDZENIU.

    teraz jestem w sytuacji, że kolesie mają auto, a jak coś zrobią -
    choćby "fotka" to nie mam potwierdzenia, że nie mam auta.
    Telefonu nie odbierają albo mnie zwodzą

    Co mogę z tym zrobić?