eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › sprawa z klientem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2005-11-14 19:42:54
    Temat: Re: sprawa z klientem
    Od: "JArek" <s...@s...pl>


    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > Ale moja rada byłaby inna: nie odpowiadać na to pismo, masz już
    > wcześniejszą ugodę, klient miał przyjść i wybrać inny towar, więc
    > wciąż na niego czekasz. To nowe pismo zostawiłabym bez odpowiedzi. Ale
    > poczekaj jeszcze na komentarze innych, bo może nie jest to taki dobry
    > pomysł.

    A to nie jest tak ,ze jesli nie odpowiem na pismo, to tak jakbym zgadzał się
    na tezy i zadania postawione w tymze pismie?

    Jarek



  • 12. Data: 2005-11-14 19:48:54
    Temat: Re: sprawa z klientem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JArek" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:dlagju$pjm$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:dla8v4$sl3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >> Chwilowo, to ja bym na Twoim miejscu wmanewrował do sporu
    producenta,
    >> który odpowiada za produkt niebezpieczny.
    > Niestety to odpada, z producentem nie mogę się na razie pożegnać :)

    Ależ ja Ci nie doradzam rozwodu. poinformuj go, że ktoś podnosi
    zarzuty, jakoby jego produkty były niebezpieczne. W końcu również w
    jego interesie leży wykazanie, że tak nie jest.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1