  • 1. Data: 2005-11-14 10:34:05
    Temat: forum dyskusyjne a ustawa o ochronie danych osob.
    Od: "news.tpi.pl" <p...@n...pl>

    Witam,

    Czy na forum dyskusyjnym jest zakazane podawanie:
    Nazwy nieuczciwej firmy (jak twierdzą użytkownicy)
    nazwiska jej własciciela ( i ewentualnych epitetów - nie wulgarnych - pod
    jego adresem)
    jego numeru telefonu

    I jak to wszytsko ma się do Ustawy o ochronie danych osobowych

    oraz czy odpowiedzialność ponosi właściciel strony za umieszczanie tego typu
    danych przez użytkowników??

    Dziekuje za info

    Krzysztof

  • 2. Data: 2005-11-14 10:42:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    news.tpi.pl napisał(a):

    > I jak to wszytsko ma się do Ustawy o ochronie danych osobowych

    O ile wiem to ta Ustawa nie dotyczy firm a wyłącznie osób prywatnych.

    j.

  • 3. Data: 2005-11-14 10:49:38
    Od: "news.tpi.pl" <p...@n...pl>

    No a własciciel jest chyba traktowany jako osoba prywatna??
    A podawanie jego danych tj imie ,nazwisko nr tel komórkowego może podlegać
    pod ustawe?
    Czy się mylę??

    KG

  • 4. Data: 2005-11-14 11:00:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    news.tpi.pl napisał(a):

    > No a własciciel jest chyba traktowany jako osoba prywatna??
    > A podawanie jego danych tj imie ,nazwisko nr tel komórkowego może podlegać
    > pod ustawe?
    > Czy się mylę??

    Nie wiem. Natomiast wiem, ze zle cytujesz. Poczytaj Netykiete.

    j.

  • 5. Data: 2005-11-14 13:09:59
    Od: ...@...c

    Dnia Mon, 14 Nov 2005 11:34:05 +0100, news.tpi.pl napisał(a):

> [...]
    > jego adresem)
    > jego numeru telefonu
    >
    > I jak to wszytsko ma się do Ustawy o ochronie danych osobowych

    nie wnikając w szczegóły ustawa nie chroni firm a jeżeli jest to firma na
    wpis do ewidencji to imię i nazwsko tez jest częścią nazwy firm przykłąd:
    "Usługi Reklamowe Onyx Jak Kowalski " to wszystko nazwa firmy takiej.

    --
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2005-11-15 00:53:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    news.tpi.pl wrote:
    > No a własciciel jest chyba traktowany jako osoba prywatna??
    > A podawanie jego danych tj imie ,nazwisko nr tel komórkowego może podlegać
    > pod ustawe?
    > Czy się mylę??

    Jeśli ma DG z tymi danymi to nie podlega.
    Z tym, że jak nawrzucasz coś na temat firmy, to miej dobre argumenty, ze
    to prawda, bo inaczej sprawę o działanie na szkodę firmy masz przegraną
    jak w banku.

  • 7. Data: 2005-11-15 08:34:19
    Od: "news.tpi.pl" <p...@n...pl>

    no tak, tylko że to nie ja pisze te posty a użytkownicy mojego forum

  • 8. Data: 2005-11-15 11:28:10
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > no tak, tylko że to nie ja pisze te posty a użytkownicy mojego forum

    1. a co masz w regulaminie?
    2. zareagowales po pierwszym poscie czy nie? Jezlei nie to moim zdaniem juz
    pod pomocnictiow podpada.
    3. nie kasuj takich postow, jedynie blokuj watek bo na mine sie wladujesz i
    ustaw wtedy tak by nikt nie mogl ich edytowac.