  • 1. Data: 2005-02-08 11:53:01
    Temat: sprawa rozwodowa - WAZNE
    Od: "13.13" <1...@o...pl>

    witam wszystkich, mam pytanko wiec prosze o powazne odpowiedzi - chodzi
    mianowicie oto czy i w jaki sposob moge sprawdzic czy do sadu wplynal wniosek
    rozwodowy? sprawa nie dotyczy mnie chodzi mi o sprawdzenie mojego przyjaciela
    ktory twierdzi ze rozwod jest w toku natomiast jego zona twierdzi ze sprawa
    zostala wycofana.

  • 2. Data: 2005-02-08 12:02:44
    Temat: Re: sprawa rozwodowa - WAZNE
    Od: "Wojtek" <n...@b...spamu.pl>

    Użytkownik "13.13" <1...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:2dd0.000008f6.4208a81c@newsgate.onet.pl...

    > witam wszystkich, mam pytanko wiec prosze o powazne odpowiedzi

    Ne tej grupie (szczególnie) wszystkie zadawane pytania
    są "poważne", ale odpowiedzi wcale takie nie muszą być.

    > - chodzi mianowicie oto czy i w jaki sposob moge sprawdzic czy do
    > sadu wplynal wniosek rozwodowy?

    Nie możesz. Sąd nie jest biblioteką publiczną aby każdy
    z ulicy wchodził i "szperał" po cudzych aktach.

    > sprawa nie dotyczy mnie chodzi mi o sprawdzenie mojego
    > przyjaciela ktory twierdzi ze rozwod jest w toku natomiast
    > jego zona twierdzi ze sprawa zostala wycofana.

    Przyjaciól nie sprawdza się chyba, że tak naprawdę chodzi Ci
    o jego żonę?.