  • Data: 2007-03-12 22:07:11
    Temat: sprawa o pobice
    Od: "masti" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam!wraz z moimi dwoma kolegami mam miec sprawe o pobicie,do ktorego
    mi9alo dojsc w sylwestra.zarzuty które nam zostaly przedstawione
    mijają sie z prawdą.miedzy nasza grupe,a domiemanymi przeciwnikami
    doszlo do przepychanki i wyzwisk.ale okazalo sie ze jeden z
    przeciwnikow(ktory chwial sie na naogach i stal z boku i nie
    uczestniczyl w zajsci)ma obdukcje.w ktorej pisze ze ma np.obtartą
    nasadke nosa i zdartą gorna powieke.a mial byc podobno kopany przez
    nas w koleczku a na nogach mielismy ciężkie buty zimowe.to troche
    lekkie obrazenia jak na takie zajscie.prawda jest taka ze nikt go nie
    bil,a obrazen mogl sie nabawic na wskutek swojej
    nietrzezwoscie.prawdopodobnie sie przewrocil i pozdzieral,ale my
    zostalismy oskarzeni.zglosili zaraz to na policje,ktora do nich
    zjechala i zanotowala duzy poziom alkocholu w ich organizmach.nas juz
    tam nie bylo.co robic?jest juz termin sprawy