  • 1. Data: 2004-02-12 19:10:20
    Temat: sprawa o nabycie spadku
    Od: "aniam72" <a...@g...pl>

    Dobry wieczor.
    Czy ktosia/ktos wie jakie pytania padaja na pierwszej sprawie o nabycie
    spadku?
    Pozdrawiam :)
    ania m.

  • 2. Data: 2004-02-12 20:16:25
    Temat: Re: sprawa o nabycie spadku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "aniam72" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    Czy są inni spadkobiercy? Jeśli nie minęło 6 miesięcy od śmieci, to
    jeszcze w jaki sposób przyjmuje się spadek? Nic innego konstruktywnego nie
    przychodzi mi do głowy.

  • 3. Data: 2004-02-12 20:46:19
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Nie tak dawno miałem podobną sprawę. W zasadzie pytania dotyczą głównie
    najbliższej rodziny osoby zmarłej.
    Czy miała rodzeństwo, dzieci lub innych krewnych, mogących rościć sobie
    prawa do spadku.
    Podstawowym jednak pytaniem jest, czy chcesz dziedziczyć wprost czy z
    dobrodziejstwem inwentarza. Chyba tak to się nazywa. Jest jakaś różnica, ale
    nie powiem jaka, bo nie pamiętam, a nie chcę wprowadzać w błąd.
    Pozdrawiam.