  • 1. Data: 2005-07-29 14:03:34
    Temat: hektary przeliczeniowe i ograniczone prawa rzeczowe
    Od: komar77r <k...@o...pl>

    jeśli mam gospodarstwo o jakiejś tam powierzchni, część tego
    odpisze komuś z rodziny na zasadzie ograniczonych praw
    rzeczowych, odpiszę nieodpłatnie, czyli z tego wynika że nie
    będę z tej części gospodarstwa uzyskiwał dochodu, gdyż
    'uprawiac' bedzie je ta osoba która te prawa rzeczowe będzie
    miała

    ciekawy jestem czy w takim wypadku mogę liczyć na
    zmniejszenie posiadanych przezemnie h przeliczeniowych ?

  • 2. Data: 2005-07-29 14:52:49
    Od: "Kamil Walczak" <w...@W...gazeta.pl>

    komar77r <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > miała
    >
    > ciekawy jestem czy w takim wypadku mogę liczyć na
    > zmniejszenie posiadanych przezemnie h przeliczeniowych ?

    Ale w zwiazku z czym ma byc liczone to zmniejszenie ha przeliczeniowych, do
    wymiaru podatku rolnego, czy moze czegos innego?

    pozdrawiam
    wkamil

  • 3. Data: 2005-07-29 18:59:02
    Od: komar77r <k...@o...pl>

    On Fri, 29 Jul 2005 14:52:49 +0000 (UTC), "Kamil Walczak"
    <w...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Ale w zwiazku z czym ma byc liczone to zmniejszenie ha przeliczeniowych, do
    >wymiaru podatku rolnego, czy moze czegos innego?

    dla urzedu pracy, który mógłby określic wtedy ze moge być
    bezrobotny, gdzyż obszar jaki mnie urzymuje jest mniejszy
    niz 2 hp, z reszty gosporarstwa nie mam 'dochodu' bo go nie
    użytkuję poniewaz nieodplatnie przekazalem na czlonka
    rodziny (jednak w księdze wieczystej figuruje na mnie, ale
    jest i tam klauzula która objaśnia że część mojej własności
    ma taki stan), i on ma z niego jakis tam dochód, jednak nie
    jest to dzierżawa, i ta osoba mi nie płaci za to

  • 4. Data: 2005-07-29 19:28:03
    Od: "Kamil Walczak" <w...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > ma taki stan), i on ma z niego jakis tam dochód, jednak nie
    > jest to dzierżawa, i ta osoba mi nie płaci za to

    "nie jest właścicielem lub posiadaczem samoistnym lub zależnym nieruchomości
    rolnej, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks
    cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.), o powierzchni użytków rolnych
    przekraczającej 2 ha przeliczeniowe lub nie podlega ubezpieczeniom
    emerytalnemu i rentowym z tytułu stałej pracy jako współmałżonek lub domownik
    w gospodarstwie rolnym o powierzchni użytków rolnych przekraczającej 2 ha
    przeliczeniowe" to z ustawy o promocji zatrudnienia...
    skoro nadal jestes wlascicielem gruntu to obawiam sie, ze nici z Twojego planu
    co do zasilku dla bezrobotnych

    pozdrawiam
    wkamil