  • Data: 2007-08-20 12:33:07
    Temat: sponsorowanie klubu sportowego jak to jest?
    Od: "Anna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Syn należy do klubu sportowego w naszym mieście
    grają w piłkę nożną
    trener prosił rodziców o pomoc w zakupie dresów dla drużyny młodzików (do
    której należy mój syn)
    pomyślała, że może moja firma mogłaby pomóc.
    Tyle że jesteśmy firmą budowlaną.
    Nasz spółka to Spółka z ograniczona odpowiedzialnością.
    Czy jest możliwość prawnie zasponsorować coś dla takiego klubu?
    Czy w formie darowizny lub jakiejś innej?
    Może ktoś się orientuje w takich sprawach?
    Na razie nie chcę pytać mojej księgowej, bo zaraz będzie , że dla syna itp
    itd.
    Ale czy to jest niezgodne z prawem?
    Nawet jeśli dla syna?
    To tylko obcym można pomagać?
    Zresztą skorzystałby nie tylko syn ale i inni członkowie drużyny.

    pozdrawiam
    Anna