  • 1. Data: 2005-11-10 14:06:58
    Temat: spółka z o.o. i wpis do CV
    Od: JDziej <j...@T...gmail.com>

    Witam nie wiem czy to odpowiednia grupa do tego pytania, ale sporobuje :)
    Otoz jestem w spolce z o.o. i czy cos takiego moge wpisac do CV ? jako
    jeden ze wspolnikow nie musze byc zatrudniony w firmie tak wiec jak to
    roziwazac? czy moge sobie wpisac cos takiego np z data zarejestrowania
    firmy, ze jestem np. w zarzadzie itp.?

    Pozdrawiam

    JDzej

  • 2. Data: 2005-11-10 14:08:31
    Temat: Re: spółka z o.o. i wpis do CV
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    JDziej napisał(a):
> [...]
    > jeden ze wspolnikow nie musze byc zatrudniony w firmie tak wiec jak to
    > roziwazac? czy moge sobie wpisac cos takiego np z data zarejestrowania

    W CV możesz wpisać wszystko ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam