    From: "Pinki" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spoldzielnia siec komputerowa
    Date: Thu, 9 Oct 2003 15:06:40 +0200

    Witam,
    na ulicy ktorej mieszkam kilka lat temu zalozylem z kilkoma zapalencami siec
    komputerowa (wszystko legalnie, pisma, zezwolenia sa). Teraz chcialem
    powiekszyc siec ze wzgledu na stosunkowo niskie koszty w porownaniu z firma,
    ktora zalozyla siec na mojej (czyt. przy ktorej mieszkam) ulicy. Napisalem
    stosowne pismo do spoldzielni (3 tygodnie czekania), przyszlo, patrze a tu
    odpowiedz odmowna o tresci: "Spoldzielnia ma podpisana umowe z firma "XxX"
    na wylacznosc w sprawach zwiazanych z budowa i zarzadzaniem sieci
    komputerowych na pana ulicy [ciach]". Po ktotkim zadumaniu, pomyslalem ze
    skoro jest to Spoldzielnia Mieszkaniowa to musza sie liczyc ze zdaniem
    mieszkancow (tak na mi sie wydaje). Czy jest jakies prawo na ktore moglbym
    sie powolac (prosilbym o namiary) zebrac podpisy lokatorow i zaniesc takie
    pismo do SM i jakie bedzie to mialo szanse powodzenia?

    Pozdrawiam.

    --
    ***Pinki***