  • 51. Data: 2011-02-13 21:19:47
    Temat: Re: spis powszechny
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Ale jak puka ktoś nieznajomy to chyba pytasz kto zacz? I tak stajesz w
    > sytuacji że albo odpowiesz na pytania ankietera albo odmówisz. Odmowa
    > rodzi konsekwencje.

    Czy ja wiem ... jest jeszcze możliwość, że nie odpowiesz i nie odmówisz

  • 52. Data: 2011-02-13 21:23:26
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Po co miałbym pytać?

    Żeby sie dowiedziec kto to i z czym przybywa. Elementarne

    > A Ty pytasz? Nie znudziły Ci się jeszcze konwersacje
    > z akwizytorami, sekciarzami i menelami?

    Mam to szczęście, że tacy prawie mnie nie nachodzą.
    Pojawiają się za to różne osoby które mają do mnie sprawę
    i przeciwko którym nie mam absolutnie nic.

  • 53. Data: 2011-02-13 21:45:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Alek

    > Żeby sie dowiedziec kto to i z czym przybywa. Elementarne

    Ale co mnie to obchodzi?

    > Mam to szczęście, że tacy prawie mnie nie nachodzą. Pojawiają się za to
    > różne osoby które mają do mnie sprawę i przeciwko którym nie mam
    > absolutnie nic.

    Często Ci się zdarza, że nieznane Ci osoby mają do Ciebie sprawę i znają
    Twój adres, a nie znają nr-u telefonu? Prowadzisz jakąś dziwną
    działalność? ;)

  • 54. Data: 2011-02-13 21:48:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Liwiusz

    > Niektórych w realu - tak jak w internecie - nikt nie chce odwiedzać,
    > stąd mogą nie czuć tego problemu. A już twierdzenie, że otwieranie drzwi
    > niezapowiedzianemu koledze to natura niewolnicza - jest rzeczywiście
    > paradne.

    Nie rozumiem o co Ci chodzi z tym kolegą. Przecież widać kto puka i czy
    jest to ktoś znajomy. Znajomym otwieram, nieznajomych ignoruję. Co w tym
    dziwnego?

  • 55. Data: 2011-02-13 22:03:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Ale co mnie to obchodzi?

    Zapewne nic. Dlatego jak dowiem kto do mnie przyszedł to tobie tej
    wiadomości nie przekazuję ;>

    > Często Ci się zdarza, że nieznane Ci osoby mają do Ciebie sprawę i
    > znają
    > Twój adres, a nie znają nr-u telefonu? Prowadzisz jakąś dziwną
    > działalność? ;)

    Ostatnio był to goniec z urzędu, który przyniósł pismo na którym
    bardzo mi zależało. Gdybym go spławił to zostawiłby awizo a ja
    musiałbym zasuwać do urzędu po odbiór pisma. Uniknąłem fatygi i dużej
    straty czasu.

  • 56. Data: 2011-02-13 22:28:33
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    > Warto poczytać o historii przestawiania zegarków: to pomysł dokładnie
    > wojenny (związany z produkcją na potrzeby armii).

    A ja myślałem, że wynalazły go starożytne koguty :-)

  • 57. Data: 2011-02-13 22:34:25
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Żeby sie dowiedziec kto to i z czym przybywa. Elementarne

    To jak już wiesz możesz podjąć dalsze decyzje :-)

  • 58. Data: 2011-02-14 00:31:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/13/2011 12:27 PM, Alek wrote:
    > Ale jak puka ktoś nieznajomy to chyba pytasz kto zacz?

    niekazdy.
    ja nie.
    jeśli ktoś nie był umówiony to zwykle nie otwieram i nie sprawdzam kto to.
    Skrzynka na korespondencje jest obok, jeśli ktoś chce sie ze mna
    skontaktowac zawsze moze zostawic wiadomosc.
    tak samo z telefonami.
    nieumowionych / nieznanych telefonow nie odbieram.

  • 59. Data: 2011-02-14 00:33:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/13/2011 2:44 PM, Alek wrote:
    > Masz zdrowie.
    to raczej objawy jego braku.

  • 60. Data: 2011-02-14 07:00:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > niekazdy.
    > ja nie.
    > jeśli ktoś nie był umówiony to zwykle nie otwieram i nie sprawdzam
    > kto to.

    Przed dostąpieniem zaszczytu audiencji powinien umówić się
    telefonicznie...

    > tak samo z telefonami.
    > nieumowionych / nieznanych telefonow nie odbieram.

    ... a przed zadzwonieniem powinien przyjść i osobiście umówić się na
    rozmowę telefoniczną? ;]

    > Skrzynka na korespondencje jest obok, jeśli ktoś chce sie ze mna
    > skontaktowac zawsze moze zostawic wiadomosc.

    Masz jakiś powód by obsesyjnie unikać kontaktów z obcymi ludźmi?