  • 41. Data: 2011-02-13 19:59:46
    Temat: Re: spis powszechny
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    wiadomości news:ij97r8$mek$1@news.onet.pl...

    > Ale jak puka ktoś nieznajomy to chyba pytasz kto zacz? I tak stajesz w
    > sytuacji że albo odpowiesz na pytania ankietera albo odmówisz. Odmowa
    > rodzi konsekwencje.
    Masz, synu, naturę niewolnika. Jak puka do drzwi ktoś niezapowiedziany
    (szczególnie gdy niechcianej wizyty się spodziewasz), to szanując własny mir
    domowy po prostu nie reagujesz. I tyle. Nie ma obowiązku reagowania na
    dzwonek/pukanie/itp., i nie jest to żadna odmowa czegośtam. A rachmistrz
    zawsze może zeznać, że mu odmówiłeś, nawet jak w ogóle do ciebie nie
    przyszedł.
    Jesteś rabem - twoja rzecz.

    --
    Jotte

  • 42. Data: 2011-02-13 20:01:23
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-13 16:30, to pisze:
    > begin Alek

    > Ale co ukrywać? Ja z zasady nie wpuszczam do domu przypadkowych osób,
    > mojego telefonu rachmistrz raczej nie ma, a na ulicy mnie raczej nie
    > zaczepi, bo skąd będzie wiedział, że to ja? ;)

    Będzie można zdalnie ankietę wypełnić i przesłać.

    --
    animka

  • 43. Data: 2011-02-13 20:11:04
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał

    > Będzie można zdalnie ankietę wypełnić i przesłać.

    Wątek jest o czymś dokładnie przeciwnym.

  • 44. Data: 2011-02-13 20:20:12
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał

    > Masz, synu, naturę niewolnika. Jak puka do drzwi ktoś
    > niezapowiedziany (szczególnie gdy niechcianej wizyty się
    > spodziewasz), to szanując własny mir domowy po prostu nie reagujesz.
    > I tyle.

    Nie mam natury niewolnika, ale nie mam też natury przestępcy żyjącego
    z duszą na ramieniu. Nie jestem zasuszonym emerytem, którego nie
    odwiedza nikt niezapowiedziany.

    > Nie ma obowiązku reagowania na dzwonek/pukanie/itp., i nie jest to
    > żadna odmowa czegośtam.

    Ależ oczywiście. I gdybym wiedział że puka właśnie rachmistrz to bym
    nie otworzył. Jednak zdarzają mi się *chciane* wizyty osób których nie
    znam to i jest ryzyko otworzenia drzwi niechcianemu rachmistrzowi.

  • 45. Data: 2011-02-13 20:30:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-13 21:20, Alek pisze:

    > Ależ oczywiście. I gdybym wiedział że puka właśnie rachmistrz to bym nie
    > otworzył. Jednak zdarzają mi się *chciane* wizyty osób których nie znam
    > to i jest ryzyko otworzenia drzwi niechcianemu rachmistrzowi.

    Niektórych w realu - tak jak w internecie - nikt nie chce odwiedzać,
    stąd mogą nie czuć tego problemu. A już twierdzenie, że otwieranie drzwi
    niezapowiedzianemu koledze to natura niewolnicza - jest rzeczywiście
    paradne.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2011-02-13 20:33:42
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    wiadomości news:ij9ee4$ifb$1@news.onet.pl...

    > Nie mam natury niewolnika
    Żaden niewolnik się do tego nie przyzna.
    Nawet mało który to wie.

    > Ależ oczywiście. I gdybym wiedział że puka właśnie rachmistrz to bym nie
    > otworzył. Jednak zdarzają mi się *chciane* wizyty osób których nie znam
    Twoja rzecz. Ale przyjmij do wiadomości, że są ludzie normalni, ceniący i
    szanujący spokój swego domu.

    > i jest ryzyko otworzenia drzwi niechcianemu rachmistrzowi.
    To jest twoje ryzyko, widocznie je akceptujesz. Wolno ci przecież wypuścić z
    dłoni siusiaka na dwa, trzy ruchy przed końcówką i popędzić do drzwi
    zobaczyć kto dzwoni.

    --
    Jotte

  • 47. Data: 2011-02-13 20:44:19
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał

    > To jest twoje ryzyko, widocznie je akceptujesz. Wolno ci przecież
    > wypuścić z dłoni siusiaka na dwa, trzy ruchy przed końcówką i
    > popędzić do drzwi zobaczyć kto dzwoni.

    Przynajmniej wyjaśniłeś dlaczego nigdy nikomu nie otwierasz.
    Ale żeby tak przez cały dzień, non-stop? Masz zdrowie. :O

  • 48. Data: 2011-02-13 20:48:06
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    wiadomości news:ij9frb$oq0$1@news.onet.pl...

    > Przynajmniej wyjaśniłeś dlaczego nigdy nikomu nie otwierasz.

    Chłopcze, liwiuszejesz.
    Chcesz zostać kompletnym kretynem, jak on?

    --
    Jotte

  • 49. Data: 2011-02-13 21:00:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Alek

    > Ale jak puka ktoś nieznajomy to chyba pytasz kto zacz?

    Po co miałbym pytać? A Ty pytasz? Nie znudziły Ci się jeszcze konwersacje
    z akwizytorami, sekciarzami i menelami?

  • 50. Data: 2011-02-13 21:05:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sun, 13 Feb 2011 18:56:43 +0100, niusy.pl wrote:

    > No to wstać. Nic to nie zmienia w temacie.

    Warto poczytać o historii przestawiania zegarków: to pomysł dokładnie
    wojenny (związany z produkcją na potrzeby armii).

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||