  • Data: 2010-01-25 12:58:18
    Temat: spadek, a roszczenia niezameldowanego lokatora...
    Od: nowy <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W 2001 zmarła moja daleka krewna nie pozostawiając po sobie spadku...
    Sprawa ciągnęła się przez ponad 8 lat i w 2009 dostałem spadek -
    mieszkanie.

    W owym mieszkaniu przez te wszystkie lata gdy toczyła się sprawa
    mieszkał niezameldowany konkubent zmarłej, który też starał się o
    spadek po niej.
    Teraz ten konkubent chce wystąpić do sądu abym zwrócił mu koszty jakie
    ponosił w związku z mieszkaniem we wspomnianym lokalu. Czy istnieje ku
    temu jakakolwiek podstawa prawna?
    Czy skoro nie mam z nim żadnej umowy a on płacił i mieszkał w tym
    lokalu dlatego bo sam tak chciał, muszę oddawać mu pieniądze? Czy nie
    poniósł on korzyści wynikających z prostego faktu, że nie płacił za
    wynajem mieszkania?

    Proszę o pomoc. I z góry dziękuję!