  • Data: 2010-01-26 09:23:45
    Temat: Re: spadek, a roszczenia niezameldowanego lokatora...
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik grzeda napisał:

    > Dlaczego sadzisz, ze my tak sadzimy?
    >
    > pozdr
    > PG

    Sadzę tak z powodu pytania, i mojego (może jednak niesłusznego)
    podejrzenia że pytającemu nie chodzi o opłaty z końcówki roku 2009 od
    czasu nabycia spadku a o wszystkie od roku 2001 (bo pewnie konkubent się
    nie rozdrabniał tylko właśnie tyle zażądał). Jeśli moje założenie było
    błędne to zaraz twórca wątku je naprostuje.

    Więc teraz precyzuję i myślę że wszelkie opinie "> Gość ma oczywiście
    rację. Skoro płacił za Ciebie, to mu się zwrot
    należy." dotyczą tylko czasu od ostatecznego nabycia spadku a nie od
    śmierci właścicielki.