  • 1. Data: 2004-03-30 01:16:50
    Temat: spadek
    Od: "romeo" <w...@p...onet.pl>

    sąd dał termin następnej rozprawy za 4 miesiące czy można to zmienić
    Uczestniczę w sprawie o dział spadku.Pod koniec marca odbyła się pierwsza
    rozprawa a następną sąd wyznaczył na koniec lipca.Jestem bez środków do
    życia nie mogę się zameldować mimo że w spadku są dwa lokale.Do podziału są
    duże kwoty pieniędzy które są w posiadaniu drugiej strony.Strona ta celowo
    wyszukuje błahe argumenty i tym samym doprowadza mnie do ruiny.Mam już spore
    zadłużenia a brak meldunku nie pozwala mi podjąć legalnego zatrudnienia.Czy
    to nie jest znęcanie się ?Czy sąd może skrócić czas oczekiwania na następną
    rozprawę .Czy mogę wystąpić o to by sąd zobowiązał drugą stronę do pomocy
    mi?
    (romeo)