  • 21. Data: 2013-06-05 18:54:52
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-05 18:40, hiki o! pisze:

    > a wlasnie, czy jak w domu jest niemowlak, to jest liczony +1? :)

    Oczywiście!

    A wiesz ile niemowlak produkuje kosztownych w utylizacji obsranych
    pampersów??? (Tak ze 3-4 dziennie...)

    (Dawniej, jak już chodził, to srał gdzie popadło, świnie to zeżarły i
    recycling się zamykał w ciasnym kręgu. Teraz dzieciak do 3. urodzin z
    pampersem biega...)

    BTW - czy będzie na to osobny pojemnik?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 22. Data: 2013-06-05 19:02:30
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 05.06.2013 18:54, zgred wrote:

> [...]
    >
    > (Dawniej, jak już chodził, to srał gdzie popadło, świnie to zeżarły i
    > recycling się zamykał w ciasnym kręgu. Teraz dzieciak do 3. urodzin z

    Powinien.

    Zdecydowanie powinie. I osobno platny.

    Jak kogos stac na dziecko, to niech placi!

    zen.aspx

  • 23. Data: 2013-06-05 19:48:17
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    hahahahaha

    firma co przegrala przetarg podjechala i pozbierala... swoje kosze i
    smietniki :D

    no i maja racje, koniec umowy, koniec wywozki smieci

    niech se radza ci co wygrali :D

  • 24. Data: 2013-06-05 20:00:46
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-05 19:48, hiki o! pisze:
> [...]
    > smietniki :D
    >

    > no i maja racje, koniec umowy, koniec wywozki smieci

    Zarazara... wypowiedzenia miały być dopiero z dniem 30.06

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 25. Data: 2013-06-05 20:10:04
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 05.06.2013 20:00, zgred wrote:

    > Zarazara... wypowiedzenia miały być dopiero z dniem 30.06

    Skoro juz firmy wiedza, to zbieraja zabawki...

    zen.aspx

  • 26. Data: 2013-06-05 20:31:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-05 20:10, hiki o! pisze:

    > Skoro juz firmy wiedza, to zbieraja zabawki...

    Po pierwsze - co z tego, że wiedzą, jak nie mogą zabierać.

    Po drugie - rzuć linkiem.

    Mnie najbardziej zaskoczyło to, co dziś usłyszałem w radiu - Frau
    Gronkiwitz powiedziała, że mieszkańcy mają podpisać nowe umowy ze
    śmieciarzami i Ratusz im odda za faktury. A podatek śmieciowy tymczasowo
    będzie niższy.

    Szkoda, że nie mam na to wpływu, bo bym sobie zażądał odbierania śmieci
    spod domu w złotym kuble, skoro państwo płaci, to co się będę ograniczał.

    Oczywiście wywózka codziennie obowiązkowa, nie będę przecież się ograniczał.

    Wybiorę też najdroższego - on musi być najlepszy.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2013-06-05 20:39:43
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 05.06.2013 20:31, Liwiusz wrote:

    > Po pierwsze - co z tego, że wiedzą, jak nie mogą zabierać.

    JAk nie moga jak zabieraja?

    Niech ich pozwa. Juz za 3 lata beda musieli wstawic kosze i kubly... i
    zaplacic kare ;)

    > Po drugie - rzuć linkiem.

    on-live broadcast w tv :)

> [...]
    > Gronkiwitz powiedziała, że mieszkańcy mają podpisać nowe umowy ze
    > śmieciarzami i Ratusz im odda za faktury. A podatek śmieciowy tymczasowo

    Ale jakie znowu nowe umowy jak mialo to byc w ramach podatku bez umow,
    faktur? :)

    > Szkoda, że nie mam na to wpływu, bo bym sobie zażądał odbierania śmieci
    > spod domu w złotym kuble, skoro państwo płaci, to co się będę ograniczał.

    eeee, to ja bym sobie zazyczyl 3 razy dziennie odbierac ;)

    > Oczywiście wywózka codziennie obowiązkowa, nie będę przecież się
    > ograniczał.
    >
    > Wybiorę też najdroższego - on musi być najlepszy.

    i mam miec zielone samochody - smieciarki ;)

    zen.aspx

  • 28. Data: 2013-06-05 21:44:18
    Od: <2...@5...214418.invalid> (Tom N)

    hiki o! w

    > i mam miec zielone samochody - smieciarki ;)

    Zielone po odpady zielone, a szare po popiół, żółte po..., czerwone po...,
    niebieskie po...

    --
    'Tom N'

  • 29. Data: 2013-06-06 07:05:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-29 17:27, hiki o! pisze:

    > http://biznes.pl/wiadomosci/kraj/wybor-smieci-domowe
    -albo-sluzbowe,5527953,news-detal.html

    Z gąszczu wielu reportaży i debat w mediach najbardziej mi utkwiła w
    głowie wypowiedź mieszkańca gminy w której już od kilku lat prowadzi się
    segregację. Ludzie się przyzwyczaili, segregują... Ogólne wszyscy są
    zadowoleni.
    Jest tylko jedna zmiana po wprowadzeniu nowej ustawy.
    Zgadnijcie jaka? :-)

    Opłaty wzrosną o 100%
    I wszystko jasne.

  • 30. Data: 2013-06-06 07:52:03
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-06 07:05, z pisze:

> [...]
    > zadowoleni.
    > Jest tylko jedna zmiana po wprowadzeniu nowej ustawy.

    U mnie na wsi do tej pory firma oczyszczająca dawała 2 kubły - 1 na
    zwykłe śmieci, drugi na papier i tekturę. Oprócz tego czasami dawali
    worki na butelki PET. Oprócz tego na głównej ulicy są pojemniki ma szkło
    i plastik.
    Teraz nikt się nie decyduje na segregację śmieci i woli płacić dopłatę
    na śmieci niesegregowane. Dlatego że taniej jest dopłacać za brak
    segregacji niż płacić za dzierżawienie kilku kubłów. A kupić kubły na
    własność nikt nie chce bo się każdy boi, że mu ktoś ukradnie. A i tak
    opłaty są 2 razy większe niż do tej pory.
    Tak więc dzięki tej "ekologicznej" ustawie mamy dwa razy drożej, ale za
    to mniej ekologicznie niż do tej pory.

    --
    pozdrawiam
    MD