  • Data: 2005-11-19 23:45:28
    Temat: służba (?) zdrowia
    Od: "Sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...Witam, mam takie pytanie.

    Mój ojciec (70 lat), za niedługo idzie do szpitala, na operację wyjęcia
    metalowego pręta, który mu wstawiono po złamaniu. W szpitalu powiedzieli mu,
    żeby przyszedł z wynikami podstawowych badań.
    Więc kilka dni temu ojcieć poszedł do pobliskiej przychodni rejonowej po
    skierowanie.
    Ale lekarz stwierdził, że on mu w takiej sytuacji nie da, bo kierownik
    przychodni tak zarządził (???).

    Ojciec człowiek starej daty, zamiast zrobić aferę odszedł z kwitkiem.
    Wydaje mi się to delikatnie mówiąc nie w porządku, że człowiek całe życie
    płacący niemałe składki nie może w takiej sytuacji dostać skierowania na
    podstawowe badania, które - jak sądzę - powinien sobie robić przynajmniej
    raz na rok w jeggo wieku, nawet bez powodu... Czego przecież oczywiście nie
    robi.

    Mam zamiar udać się tam w poniedziałek, i chyba ich tam rozerwę, bo dla mnie
    to skandal.
    Pytanie - czy mogą odmówić takiego skierowania ?

    pozdrawiam
    Piotr