  • 1. Data: 2005-03-12 16:02:25
    Temat: sluzba wojskowa a odszkodowanie
    Od: "Profil" <u...@o...pl>

    Witam
    W czasie pelnienia sluzby wojskowej na urlopie wypoczynkowym moj brat zostal
    pobity na dyskotece.
    Doznal znacznych obrazen i stracil dwa przednie zęby. W chwili obecnej
    przebywa w szpitalu.
    Czy w takiej sytuacji przysluguje mu jakies odszkodowanie.
    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-12 16:05:10
    Temat: Re: sluzba wojskowa a odszkodowanie
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Profil napisał:

    > Czy w takiej sytuacji przysluguje mu jakies odszkodowanie.

    Od sprawcow pobicia.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-03-12 21:18:59
    Od: "opix" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Profil" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    obecnej
    > przebywa w szpitalu.
    > Czy w takiej sytuacji przysluguje mu jakies odszkodowanie.
    żołnierz na przepustce lub urlopie jest nadal w stanie służbowym.
    armia jest ubezpieczona i należy wystąpić do dcy jednostki drogą
    służbową o odszkodowanie z tytułu uszczerbku na zdrowiu a kwota
    odszkodowania regresem zostanie wyegzekwowana od sprawcy szkody przez
    ubezpieczyciela w formie sprawy cywilnej lub posiłkowej w procesie
    karnym .wystąpienie to można skierować w czasie pobytu w szpitalu -im
    wcześniej tym lepiej ze względu na procedury.

    --

    ==== OPIX=====

  • 4. Data: 2005-03-12 21:29:19
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czy w takiej sytuacji przysluguje mu jakies odszkodowanie.
    > Z gory dziekuje za odpowiedz.

    A kto zaczal ?

    Kilka lat temu sam musialem takiego wojaka do sciany przyciskac ... byl
    pijany i niesamowicie "honorny". Wolal do mnie caly czas zebym go puscil
    "bo co taki wiesniak, wojsko bedzie bil ? Ja mu pokaze", itp itd ....
    Oczywiscie to wszystko bylo w mocnych slowach, a to tylko tlumaczenie
    "na jezyk polski" ;-) A poszlo jak zwykle o dziewczyne ....

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-03-13 08:56:56
    Od: "Profil" <u...@o...pl>

    Witam
    Dziekuje bardzo za odpiwiedz na grupie dyskusyjnej.
    Dzisiaj poznalam szczegoly tego przykrego zajscia.
    Brat z 4 kolegami zostal zaatakowany przez kilkunastoosobowa
    grupe za to ze na pytanie ktoremu klubowi sportowemu kibicuja
    odpowiedzieli ze zadnemu.
    Niefortunnie brat przewrocil sie i zostal brutalnie skopany nogami po
    glowie.
    W wyniku czego stracil m. in. 2 zeby i doznal obrazen glowy.
    Oczywiscie sprawcy wypadku uciekli. Takze nie ma mowy o odnalezieniu
    winnych.
    Po dokladnym przebadaniu w szpitalu wojskowym zostal wypuszczony do domu.
    CZy w takiej sytuacji moze starac sie o odszkodowanie i do kogo powinien sie
    zglosic
    (musi jak najszybciej wprawic sobie 2 przednie zeby)
    Z gory dziekuje za pomoc i rade.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-03-13 09:34:53
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > CZy w takiej sytuacji moze starac sie o odszkodowanie i do kogo powinien sie
    > zglosic
    > (musi jak najszybciej wprawic sobie 2 przednie zeby)

    Chyba tylko z polisy NW. Jesli ma samochod to moze oplacal tez NW ? Moze
    tez wojsko mu oplacilo cos podobnego, ale o tym musi rozmawiac w
    jednostce, a nie tutaj ...

    --
    Krzysiek, Krakow