  • 1. Data: 2005-06-26 22:58:20
    Temat: ślub cywilny i co potem?
    Od: "Nina" <...@...com>

    Witam
    Kilka dni temu wyszłam za mąż. Czeka mnie wymiana dokumentów tj. dowodu
    osobistego i paszportu.

    Ile mam czasu, aby to zrobić (chodzi mi o zgłoszenie w odpowiednich
    urzędach, że chcę wymienić dokumenty)?

  • 2. Data: 2005-06-26 22:59:03
    Temat: Re: ślub cywilny i co potem?
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Nina" <...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > osobistego i paszportu.
    >
    > Ile mam czasu, aby to zrobić (chodzi mi o zgłoszenie w odpowiednich

    Jak już to zrobisz, to nie zapomnij o NIP-3 w urzędzie skarbowym.

    L.

  • 3. Data: 2005-06-27 06:49:43
    Od: "Jarek" <j...@j...pl>

    i na wszystko masz 30 dni, przynajmniej teoretycznie, bo nie znam przypadku
    aby kogos ukarali za przekroczenie tego terminu.

    Jarek

  • 4. Data: 2005-06-27 14:19:09
    Od: "Kropeczka" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
    > i na wszystko masz 30 dni, przynajmniej teoretycznie, bo nie znam
    przypadku
    > aby kogos ukarali za przekroczenie tego terminu.

    Chyba, ze jest to Urząd Skarbowy:)
    Na zmiany jest 30 dni.

    Kropeczka

  • 5. Data: 2005-06-28 11:01:27
    Temat: Re: ?lub cywilny i co potem?
    Od: zuko / Shark von Cygnus <sharkMAUPApost.pl>

    On Mon, 27 Jun 2005 16:19:09 +0200, "Kropeczka" <a...@o...pl> wrote:

    >Użytkownik "Jarek" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
    >przypadku
    >
    >Chyba, ze jest to Urząd Skarbowy:)
    >Na zmiany jest 30 dni.

    No dobra, a co zrobić, jeśli wyrobienie nowego dowodu trwa dłużej niż
    30 dni, bo "coś im się pomyliło" ???

    --
    żuko / Shark von Cygnus
    e-mail: shark maupa post.pl

    "Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."

  • 6. Data: 2005-06-28 11:38:27
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > No dobra, a co zrobić, jeśli wyrobienie nowego dowodu trwa dłużej niż
    > 30 dni, bo "coś im się pomyliło" ???

    Usiasc i zapłakać ...

  • 7. Data: 2005-06-28 12:19:14
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d9nbvn$2ev$1@news.onet.pl

    > Jak już to zrobisz, to nie zapomnij o NIP-3 w urzędzie skarbowym.

    "Jak" to zrobi nie jest ważne, ważne jest *gdy* to
    zrobi to w Urzędzie Miejskim/Biurze Dowodów(?)
    otrzymuje się taki NIP do wypełnienia i Urząd ten
    *ma obowiązek* przesłać go do Urzędu Skarbowego.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Pół prawdy to całe kłamstwo."