  • 1. Data: 2005-06-27 04:34:17
    Temat: kiedy wchodzi ta nowa ustawa o spoldzielniach mieszkaniowych?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    No właśnie - została już może przypadkiem opublikowana?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 2. Data: 2005-06-27 06:08:41
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > No właśnie - została już może przypadkiem opublikowana?

    szukaj na http://www.sejm.gov.pl/prace/prace.html -> Proces legislacyjny

    KG

  • 3. Data: 2005-06-27 06:30:32
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Andrzej Lawa napisał
    > No właśnie - została już może przypadkiem opublikowana?

    To?
    http://orka.sejm.gov.pl/opinie.nsf/nazwa/2521_u/$fil
    e/2521_u.pdf

    pozdrawiam
    Gosia

  • 4. Data: 2005-06-27 12:06:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MałGosia wrote:
    > Andrzej Lawa napisał

    > To?
    > http://orka.sejm.gov.pl/opinie.nsf/nazwa/2521_u/$fil
    e/2521_u.pdf

    Dokładnie.

    W spółdzielni jakiś czas temu mi coś mówili, że zacznie obowiązywać "za
    miesiąc".

    Szukałem w tym miejscu strony sejmowej wskazanym przez kam-a, ale tam
    jest taki bajzel, że ciężko mi się dopatrzeć...