  • 11. Data: 2007-10-09 10:17:03
    Temat: Policja obraziła Prezydenta skoro ...
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    Policja obraziła Prezydenta skoro ... 08.10.2007 23:06

    ... reagują na słowo kaczki!!!! to chyba sami powinni postawić się
    przed sądem grodzkim

    begin 666 0.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$`0 ("1 $`.P``
    `
    end

  • 12. Data: 2007-10-09 10:18:41
    Temat: Re: słowo "kaczka" w IV RP = fałszywy alarm o podłożeniu bomby
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    > Powinien dostać grzywnę - jako nauczkę i przestrogę dla takich jak Ty
    > którzy piszą głupoty. Artykuł wyraźnie wskazuje że policja potraktowała

    tak kurwa i 10 lat łagrow ....

  • 13. Data: 2007-10-09 10:53:48
    Temat: "Ten internauta już nigdy przez nikogo nie zostanie źle zrozumiany"
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Henry (k) pisze:
    > Powinien dostać grzywnę - jako nauczkę i przestrogę dla takich jak Ty
    > którzy piszą głupoty. Artykuł wyraźnie wskazuje że policja potraktowała
    > to jako groźbę zamachu

    To jest bardzo dobra koncepcja, towarzyszu. Będzie można wreszcie coś
    znaleźć na tych, na których się nic nie było. Tylko tak szczerze między
    nami, jak czekista czekiście, jak macie zamiar udowodnić winę tego
    nikczemnika?

    --
    pzdr,
    Rzecznik Prokurwatury Krajowej http://prokurwatura.pl/

  • 14. Data: 2007-10-09 17:08:24
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Piotrek pisze:
    > Najlepiej byłoby sporządzić listę słów, które są w IV RP zakazane, żeby
    > przypadkiem nie trafić do pudła za kaczkę, kartofla czy coś w tym stylu.

    Postępowanie umorzone. I to bez przetrzepania komputera, bez szukania
    piratów ani innych haków. Koledzy czekiści mnie zawiedli.

    źródło: http://www.tvn24.pl/-1,1524089,wiadomosc.html