    From: Miernik <m...@f...org>
    Subject: skrytka pocztowa - wyjmują WSZYSTKO po 14 dniach?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 07 May 2005 07:39:00 GMT

    Rozmawiałem z Panią na poczcie w sprawie skrytki pocztowej, między
    innymi po to by uniknąć znikania poleconych jak w ciągu 14 dni nie uda
    mi się odebrać.

    I dowiedziałem się następującej rzeczy: nie tylko polecone na skrytke
    tak samo są zwracane po 14 dniach, ale także wszelkie inne listy, nawet
    najzwyklejsze listy zwykłe są wyjmowane po 14 dniach i odsyłane do
    nadawcy, co wydaje mi się totalnie bez sensu.

    Czy tak jest naprawdę czy też Pani miała dużą fantazję?
    A jeśli, to jaki to ma sens?
    Co im szkodzi że ten list poleży sobie tam miesiąc czy dwa.
    A w ogóle myślałem kiedyś żeby wynająć skrytkę i używać jej jako mikro
    przechowalni bagażu, np. wynająć sobie skrytkę w mieście w którym bywam
    ale nie mieszkam, i jak przyjeżdżam cały dzień coś pozałatwiać, to
    pozostawić w skrytce jakieś graty, co bym nie musiał ich targać.
    Albo też używać skrytki jako miejsca pozostawienia przedmiotu dla
    jakiejś innej osoby.

    Ale to widzę że raczej z takich zastosowań skrytki nici?

    Co by poczta zrobiła jakbym w swojej skrytce pozostawił coś co w ogóle
    nie przyszło pocztą?

    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html