    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: skoro juz o prawie jazdy...
    Date: Fri, 9 Jun 2006 00:57:10 +0200

    To mam pytanie, bo dzis wyjezdzilem ostatnia godzine i dwoch instruktorow
    nie bylo w stanie odpowiedziec mi na jedno pytanie.

    Rondo Żaba w Warszawie. Kierunek - na polnoc. Jest ukosna linia zatrzymania,
    prowadzaca od sygnalizatora po prawej do lewej krawedzi jezdni (po prawej
    jest blizej, odchodzi w lewo coraz dalej wysunieta). Za skrzyzowaniem jest
    powtorzony sygnalizator.

    Linia idzie od wysepki tak jak tu:

    http://strony.aster.pl/tygrysie/zaba.jpg

    Czy mam zatrzymac sie przed pierwszym sygnalizatorem, od ktorego jest
    poprowadzona ukosna linia zatrzymania (LINIA B), majac przed oczami
    powtorzony sygnalizator za skrzyzowaniem, czy tez mam zatrzymac sie przed
    pierwszym sygnalizatorem, jakies 4 metry przed linia zatrzymania (LINIA A)?

    Druga kwestia, jak podejrzewam, jest nie do rozwiazania... Chodzi bowiem o
    sytuacje, kiedy pieszy znajduje sie przed przejsciem bez swiatel i czeka na
    mozliwosc przejscia. Podobno zalezy od humoru egzaminatora - czy zaliczy
    przepuszczenie pieszego jako blad (nieznajomosc przepisow...), czy
    nieprzepuszczenie jako brak uprzejmosci czy jeszcze co innego...

    Pozdrawiam,

    Tiger