    From: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sklepy internetowe...
    Date: Sat, 8 Oct 2005 18:32:21 +0200

    witam serdecznie!
    nie pierwszy raz przegladajac sklepy komputerowe spotykam sie z takim
    dodatkiem, zwykle malo widocznym gdzies na dole strony pod opisem produktu:

    "Pomimo dołożenia wszelkich starań nie możemy zagwarantować, że podane przez
    nas ceny oraz dane techniczne są wolne od błędów. Ceny nie stanowią oferty w
    myśl kodeksu handlowego a ewentualne nieprawidłości nie mogą być podstawą
    jakichkolwiek roszczeń."

    czyli co? mysla, ze jesli wysla mi cos, gdzie dane techniczne beda inne niz
    na stronie, to nie mam prawa do roszczen?