  • 1. Data: 2006-02-07 20:13:13
    Temat: sklep internetowy - nie dostarczona książka
    Od: "stasl" <M...@i...pl>

    Witam Grupowiczów,
    mam pytanie o legalne metody wywierania wpływu na sklep internetowy, który
    nie zrealizował zamówienia. Czy można np. zamieścić ogłoszenie w gazecie,
    zawierające nazwę sklepu i ostrzeżenie, że są nieuczciwi? Albo na forum
    internetowym?
    Zakładam, że można wytoczyć sprawę cywilną - ale czy warto - książka warta
    jest 100zł?
    Historia w skrócie jest taka - w grudniu 2005 zamówiłem w sklepie
    internetowym vivid.pl kilka książek. Zapłaciłem pieniądze przelewem i pod
    koniec grudnia dostałem paczkę z książkami. Wszystko było OK, poza tym, że
    zamiast "historii piękna" była jakaś szmira o zamachu na sikorskiego.
    Wysłałem maila do vivida z pytaniem co robić, a oni poprosili o wypełnienie
    druku reklamacji i zwrot niezamawianego sikorskiego. Tak zrobiłem, na
    początku stycznia odesłalem wszystko i cisza. Co tydzień wysyłałem maila z
    grzecznym pytaniem i nawet spier... nie usłyszałem.
    Z góry dziękuję za poradę,