  • 11. Data: 2005-10-26 07:26:56
    Temat: Re: składanie komputerów (certyfikacja UE )
    Od: "jegi" <jegi23@bez_tego.wp.pl>

    Wspaniale wyjaśniłeś sprawę :)
    Może byś nieco rozwinął swoją wypowiedź?

    > Nie prawda.

    Według Ciebie trzeba badać? Czy nie trzeba przedstawiać wyników?

    > Nie prawda.

    To znaczy, że masz dostęp do norm - może posłużyłbyś jakimś linkiem?

    J.

  • 12. Data: 2005-10-26 07:48:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jegi napisał(a):

    [...]

    > Według Ciebie trzeba badać? Czy nie trzeba przedstawiać wyników?

    Według mnie? Napisałem, że to co było napisane nie jest prawdą.

    > To znaczy, że masz dostęp do norm - może posłużyłbyś jakimś linkiem?

    Napisałem, że nie jest prawdą, że norm nie ma.
    Sugeruję: http://www.pkn.pl/

    j.