  • 11. Data: 2002-02-21 10:09:10
    Temat: Re: siedziba firmy internetowej
    Od: "adamS" <s...@e...pl>

    a co sadzicie o takim pomysle:

    1. firme rejestruje na mame (pracuje, wiec ZUS juz jej potracaja)
    2. siedziebe rejestruje w innym mieszkaniu, w ktorym nie ma ani jednego
    kompa

    jest to zgodne prawem? czy jesli przyjdzie jakas kontrola a ja nie bede tam
    mmial ani jednego kompa to cos moga mi zrobic? teoretycznie moja praca
    polega na szukaniu klientow na strony oraz wykonywaniu ale to juz nie musze
    sie tlumaczyc jak i na czymn to robie prawda?

  • 12. Data: 2002-02-21 15:40:57
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 21 Feb 2002, adamS wrote:

    > jest to zgodne prawem? czy jesli przyjdzie jakas kontrola a ja nie bede tam

    Pewnie że zgodne, niby jaka kontrola ma ci przyjść? W zgłoszeniu do US
    musisz jedynie zgodnie z prawdą wskazać miejsce przechowywania ksiąg
    handlowych.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.