    From: "Irman" <i...@i...sosnowiec.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sfałszowane świadectwo pracy
    Date: Thu, 13 Oct 2005 10:05:44 +0200

    Kolega postarał się od znajomych prowadzących własną działalność gospodarczą
    o wystawienie świadectwa pracy (to ma być jego argument w rozmowach z
    pracodawcami dotyczący doświadczenia zawodowego).
    Według mnie jego zachowanie jest złe i łątwe do wykrycia! Przeciez to
    świadectwo pracy będzie kserowane przez każdego kolejnego pracodwace.
    Prędzej czy później ZUS lub US zorientują sie ze nie mają żadnych skłądek za
    tamten okres?! Mam pytanie: co grozi za posługiwanie się tym dokumentem i
    czy jest szansa na to, że to przeminie niezauważone.
    Pozdrawiam
    Tomek