  • 11. Data: 2007-07-17 17:10:57
    Temat: Re: sasiad pijak - burdy prusaki - co zrobic
    Od: Micha Szulkin <m...@g...com>

    Dzieki, wam wszysykim za odpowiedzi. Ktos wspomnial czy jest
    bezrobotny - jest na rencie, nie raz slyszalem jak listonosz
    przychodzil. W najblizszym czasie udam, sie do ADMu, aby
    przeprowadzili dezynsekcje.
    Odnosnie pozbycia sie uciazliwego sasiada, mam zamiar zrobic tak:
    pisemko+podpisy sasiadow, pojde na policje, zeby potwierdzli, ze
    przychodzili od niego (bo byly zglaszane sprawy i nie raz byly u
    niego, z reszta prad tez ma na lewo i tez w tej sprawie policja byla),
    dolacze zdjecia jego drzwi i robali, to od razu sprawa znajduje sie w
    sadzie, zarowno ADMowi, jak i gosciowi (ADM za ignorowanie tego co do
    nich nalezy, a sasiad za razace naruszanie zasad pozycia). Jesli
    macie, jeszcze jakies wskazowki to bede bardzo wdzieczny.

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 13. Data: 2007-07-17 23:38:44
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-07-17 13:27 Sebcio pięknie wystukał/a:

    > W ciągu tygodni a nawet i dni można i należy przeprowadzić
    > dezynsekcję w budynku. Wystarczy zgłosić problem administratorowi i w
    > razie ociągana się pogonić Sanepidem.

    Sanepidy współpracują z administartorkami :-(
    Jaka administratorka taki sanepid :-(
    Sanepid musi mieć polecenie od administracji i iść na kontrolę do danego
    mieszkania z administratorką. Tak, tak...smutne, ale prawdziwe.

    --
    animka

  • 14. Data: 2007-07-19 12:41:59
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    Woitaj
    Obawiam sie ze to bedzie walka z wiatrakami.
    Tez mamy w bloku takiego faceta, tyle tylko, ze zbiera smieci i ma robactwo i
    szczury.
    Raz juz straz miejska kazala mu zrobic porzadek......robil tydzien i nIKT tego
    nie sprawdzst znow to samo.
    Tyle tylko, ze on nadzwyczaj spokojny i regularnie placi.
    W TV niedawno pokazywali taki program o lokatorce, ktora miala smieci pod
    sufity a roobactwo lazilo po korytarzu.
    Podstawili caly kontener , najeli ludzi do wywiezienia tego
    I......zrobili babce miejsce na nowe smieci.
    Nie ma jak walczyc z takimi ludzmi, ale zycze Ci powodzenia