  • 1. Data: 2003-03-14 09:18:14
    Temat: sąsiad - działalność
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam

    Mam problem z sąsiadem z góry (mieszkanie w bloku), jego codzienne zachowanie
    jest uciążliwe, a mianowicie przez cały czas słychać jakieś stuki,
    przesuwanie przedmiotów. To wszystko nie jest o tyle głośne co uciążliwe
    poprzez swą ciągłość. Przez pewien czas myślałem że robi remont, ale to trwa
    już za długo.

    Podejrzewam że prowadzi działalność. Czy są jakiś uregulowania prawne co do
    prowadzenia działalności w mieszkaniu w bloku? Czy spółdzielnia może coś pomóc?
    Jak to zmienić?

    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2003-03-14 09:51:24
    Temat: Re: sąsiad - działalność
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Spółdzielnia może w tym przypadku pomóc najwięcej i najskuteczniej.
    Problem tylko by chciała - to się jednak nie często przytrafia. Trzeba
    pisać skargę do zarządu.
    Piotr

  • 3. Data: 2003-03-14 11:05:51
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl pisze w

    > Podejrzewam że prowadzi działalność.

    Albo nie, rozmawiales z nim ?

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 4. Data: 2003-03-14 13:51:47
    Od: k...@p...onet.pl

    > Albo nie, rozmawiales z nim ?

    Raz zwróciłem mu uwagę, był spokój przez dwa dni.
    Wynosi z domu do samochodu czasami jakieś skrzynki z narzędziami,
    na samochodzie ma logo swojej firmy.

    A.

  • 5. Data: 2003-03-14 14:54:15
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl pisze w news:187b.00000a41.3e71de72@newsgate.onet.pl:

    > czasami jakieś skrzynki z narzędziami,

    chyba sa jakies przepisy co do lokalizacji zakldu stolarskiego ;) mysle, ze
    na pietrze w bloku nie mozna go umiejscawiac

    --
    huski
    h...@i...pl