  • 1. Data: 2006-11-04 09:57:36
    Temat: samochód z kratką - pytanie
    Od: "el gato" <g...@g...pl>

    Witam,

    mam auto z kratką,czyli zarejestrowane jako ciężarowe - z kratką, ale będące
    własnością osoby fizycznej (nie firmy). W związku z potrzebami przewożonych
    ładunków (np. listewek :) kratę wymontowałem. Czy podczas kontroli drogowej
    przez Policję mogę się spodziewać jakiś konsekwencji lub jaki przepis
    reguluje tą kwestie?

  • 2. Data: 2006-11-04 13:17:32
    Temat: Re: samochód z kratką - pytanie
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "el gato" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przewożonych ładunków (np. listewek :) kratę wymontowałem. Czy podczas
    > kontroli drogowej przez Policję mogę się spodziewać jakiś konsekwencji lub

    Możesz się spodziewać. Było o tym kilka dni temu (30.10.) na grupie
    pl.soc.prawo.podatki.
    Nie przekonywałbym policji, że wiozłeś listewki, bo te wchodzą pomiędzy
    kratki, chyba, że wiozłeś 2 kubiki listewek.
    Lepiej na czas takiego transportu zdemontować kratkę, ale połozyć ją na dnie
    bagażnika i na to kłaść bagaż, czyli lepiej mieć ją w samochodzie, niż nie
    mieć. Zawsze łatwiej się wyłgać.

    EWa

  • 3. Data: 2006-11-04 14:49:59
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > przewożonych ładunków (np. listewek :) kratę wymontowałem. Czy podczas
    > kontroli drogowej przez Policję mogę się spodziewać jakiś konsekwencji lub

    Możesz auto przerejestrować na osobowe... nie są to nawet duże koszty, a
    łatwiej później sprzedać i cena lepsza.

    Igor
    www.serwisprawa.pl
    Sprawiedliwość idzie za prawem