  • 1. Data: 2006-09-25 18:29:16
    Temat: samochód - szybka sprzedaż x 2
    Od: Mirek Ptak <n...@o...pl>

    Czołem!

    Trochę w archiwum poczytałem i pojawia się tam sporo na temat sprzedaży
    samochodu przed upływem 6 miesięcy, ale jeszcze nigdy nie pytano o taką
    operację x 2 w ciągu 12 miesięcy.

    Pozwólcie, że opiszę sytuację.
    W firmie co jakiś czas mamy przetargi na samochody służbowe. W grudniu
    ubiegłego roku kupiłem tak dla kolegi Zafirę - dostałem od firmy
    fakturę, a samochód jeszcze tego samego wieczora odsprzedałem za
    dokładnie taką samą kwotę (naprawdę). Przy składaniu PITa oczywiście nie
    umieściłem tego w zeznaniu, bo nie było zysku (pytałem się urzędników US
    o to).
    Teraz kupuję dla innego kolegi Mondeo i chcę przeprowadzić identyczną
    operację - czy jest jakiś kruczek prawny, za pomocą którego mogą mnie
    wziąć za jakiegoś "handlarza"? i dowalić jakiś "domiar" :)

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    *crospost* - FUT: pl.soc.prawo.podatki
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )wilgnet(kropka)gliwice(kropek)pl