  • 1. Data: 2006-09-25 17:50:42
    Temat: prosze o informacje
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow
    Chcialabym wiedziec, nigdzie na ten temat nie moge znalezc zadnych
    wiadomosci, czy jesli kobieta pobiera po zmarlym mezu rente rodzinna, to
    czy, gdyby wyszla za maz, traci ja?

  • 2. Data: 2006-09-25 19:10:30
    Temat: Re: prosze o informacje
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    irena napisał(a):
    > Witam Szanownych Grupowiczow
    > Chcialabym wiedziec, nigdzie na ten temat nie moge znalezc zadnych
    > wiadomosci, czy jesli kobieta pobiera po zmarlym mezu rente rodzinna, to
    > czy, gdyby wyszla za maz, traci ja?

    Sprawdzałem w przepisach o rentach i emeryturach ale tam nic nie ma.
    najprościej zapytać się w ZUSie.

    Pozdrawiam
    Michał

    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066

  • 3. Data: 2006-09-26 20:28:59
    Od: "Maciejka" <f...@n...pl>

    Tak traci prawo do rent po zmarłym mężu. Jeśli renta była także na dzieci
    to one będą dostawać ją nadal.
    AW