  • 21. Data: 2007-04-27 09:18:41
    Temat: Re: sąd rejonowy w Rudzie Śląskiej - wrażenia [EOT]
    Od: Michał <b...@s...com>

    Johnson napisał(a):
    > No i to jest dowód na to że nie rozumiesz co się do ciebie pisze i nie
    > rozumiesz tego co czytasz (czyli nie umiesz czytać).

    Omg, dobre, podoba mi sie. SOT#9. :)))
    Argumentów wciąż brak, wycieczka osobista obowiązkowa. ;)

    EOT
    --
    pzdr

  • 22. Data: 2007-04-27 09:26:07
    Temat: Re: sąd rejonowy w Rudzie Śląskiej - wrażenia
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Thu, 26 Apr 2007 20:21:00 +0200, Johnson napisał(a):

    > W każdym normalnym systemie sądownictwa tak jest, jakbyś nie wiedział.
    > Nawet w Strasburgu ;), który jest zapewne twoim ideałem sprawiedliwości.
    Też uważam, że w cywilizowanym systemie osoba chcąca wywołać jakieś
    działania elementów systemu sprawiedliwości winna za te działania
    zapłacić, z góry. Praca policji, techników, prokuratorów, sędziów,
    sekretarek i sprzątaczek sądowym przecież kosztuje. Np. jest włamanie,
    pobicie, morderstwo, oszustwo - poszkodowany wpłaca zaliczkę na przyjazd
    policji, działania prokuratora itd. Nie ma zaliczki - nie ma ścigania.
    Upss! Właśnie niedługo upływa termin rozliczenia się z tych zaliczek -
    30.IV, tak?

    --
    pozdro
    poreba

  • 23. Data: 2007-04-27 09:35:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba pisze:

    [ciach ...]

    Przecież ja nie psiałem nie o pieniądzach.

    Pisałem tylko że w sądzie nawet jak się ma rację to nie wystarczy tylko
    tak twierdzić, ale trzeba się jeszcze wykazać ... prawidłowym
    postępowaniem. I tak jest w każdym normalnym systemie sądowniczym. Nie
    sąd szuka dowodów i uzasadnia stanowisko strony, tylko ona sama.
    Naprawdę trudno pomyśleć i nie narzucać mi tu swoich przemyśleń nie na
    temat i próbować mi wmówić coś czego nie napisałem.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 24. Data: 2007-04-27 09:54:55
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2007 11:35:08 +0200, Johnson napisał(a):

    > Przecież ja nie psiałem nie o pieniądzach.
    Psianie było w innym wątku, ;)))

> [...]
    > Naprawdę trudno pomyśleć i nie narzucać mi tu swoich przemyśleń nie na
    > temat i próbować mi wmówić coś czego nie napisałem.
    A mógłbyś przypomnieć, bo już był podobny wątek, podstawę odmowy
    fotografowania akt? Bo o racjonalne argumenty zapewne ciężko będzie - tu
    pojawiają się pieniądze za jedną stronę ksero.

    BTW Co to było, to co wyskakuje zza krzaka i kopie, dalej nierozpoznane?

    --
    pozdro
    poreba

  • 25. Data: 2007-04-27 10:03:29
    Od: Michał <b...@s...com>

    Johnson napisał(a):
    > Pisałem tylko że w sądzie nawet jak się ma rację to nie wystarczy tylko
    > tak twierdzić, ale trzeba się jeszcze wykazać ... prawidłowym
    > postępowaniem. I tak jest w każdym normalnym systemie sądowniczym.

    Zmieniasz temat, by wykazać rację? Bez przesady. Przypomnę, że
    rozpoczęło się od tego, że wątkotwórca _zostanie_wyśmiany_, bo zrobił w
    sądzie awanturę z powodu zakazu fotografowania akt, do którego to zakazu
    nie ma podstaw.

    > Naprawdę trudno pomyśleć i nie narzucać mi tu swoich przemyśleń nie na
    > temat i próbować mi wmówić coś czego _nie_ _napisałem_.

    Otóż to. Nie napisałeś nic w poparciu tezy, że wątkotwórca bez nicku i o
    trudnym mailu zostanie słusznie wyśmiany.

    --
    pzdr

  • 26. Data: 2007-04-27 10:27:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba pisze:

    > A mógłbyś przypomnieć, bo już był podobny wątek, podstawę odmowy
    > fotografowania akt?

    Tam była sprawa karna (według kpk) i ja twierdziłem że można
    fotografować (a raczej chyba chodziło o skanowanie). Tylko nie ma
    realnych środków by to swoje prawo wyegzekwować.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 27. Data: 2007-04-27 10:30:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał pisze:

    > Zmieniasz temat, by wykazać rację? Bez przesady.

    A nie miał być z tobą EOT ?

    > Przypomnę, że rozpoczęło się od tego, że wątkotwórca _zostanie_wyśmiany_, bo zrobił
    > sądzie awanturę z powodu zakazu fotografowania akt, do którego to zakazu
    > nie ma podstaw.

    Każdy kto robi awanturę jest śmieszny. Robienie awantury świadczy tylko
    o robiącym ...

    > Otóż to. Nie napisałeś nic w poparciu tezy, że wątkotwórca bez nicku i o
    > trudnym mailu zostanie słusznie wyśmiany.

    Bo słusznie został wyśmiany ...
    Ale ty i tak nie rozumiesz tego co pisze ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 28. Data: 2007-04-27 10:58:37
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2007 12:30:02 +0200, Johnson napisał(a):

    > Każdy kto robi awanturę jest śmieszny. Robienie awantury świadczy tylko o
    > robiącym ...
    Jeśli powyższe stwierdzenie uważasz za powszechnie obowiązujące - nie masz
    racji.

    --
    pozdro
    poreba

  • 29. Data: 2007-04-27 11:43:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba pisze:

    > Jeśli powyższe stwierdzenie uważasz za powszechnie obowiązujące - nie masz
    > racji.

    To tylko moje zdanie, a ono nie jest powszechnie obowiązujące ...
    Są sensowniejsze działania niż robienie awantury i to jeszcze w dodatku
    pracownikom, którzy nie mają na to żadnego wpływu.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 30. Data: 2007-04-27 12:06:18
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > To tylko moje zdanie, a ono nie jest powszechnie obowiązujące ...
    > Są sensowniejsze działania niż robienie awantury i to jeszcze w dodatku
    > pracownikom, którzy nie mają na to żadnego wpływu.

    a jezlei ow pieniacz pieniaczy bo przyszedlszy na rozprawe na godz. 16 z
    godnie z zawiadomieniem dowiaduje sie ze odbyla sie ona o 15. a Pani
    sie poprostu pomylila, to dalej jest smeisznym pienaiczem?
    Bo takie przypadki tez byly (na grupie rowniez).

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)