  • Data: 2007-04-26 13:45:31
    Temat: sąd rejonowy w Rudzie Śląskiej - wrażenia
    Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie

    byłem w owym gmachu zaznajomić sięz aktami sprawy które mnie dotyczą jako
    pozwanego a których nie otrzymałem.
    Dostałem do wglądu akta - bagatelka 30 stron - jako że nie sposób zapamiętać
    wszsykiego to by móc się rzeczowo do sprawy odnieść redagując odwołanie ( tak
    też to przedstawiłem miłej - jeszcze wtedy - pani naczelnik ) poprosiłem o
    skserowanie - no i Pani się zgodziła i zażadałą 1 PLN ( !!!!!! ) za 1 stronę (
    !!!). Będac w ciezkim szoku odmówiłem i odpowiedziałem że w takim razie sam
    sobie zrobięzdjęcia aparatem cyfrowym który miałem w neseserze - chodziło
    oczywiscie o zdjecia kazdej ze stron akt sprawy. Tuataj ( niemiła juz ) Pani
    która własnie utracila szanse zarobku 30 PLN powołujać sie na rzekomy zakaz
    fotografowania akt odmówiła. Po usilnej namowie by podała mi różnice miedzy
    ogladaniem wizualnym a sfotografowaniem, oraz podaniem podstaw prawnych zakazu
    sfotografowanuia. Pani w konsternacji ( że ktoś ją o to pyta no i nie wiedząc
    jaka to podstawa jest ) zadzwoniła do sędziego.
    Ten równie cynicznie kazał jej odpowiedzieć : "niech ten Pan se złoży wniosek
    i sam se poda podstawy prawne do fotografowania to może mu zezwole"

    Widząc że jestem w inym świecie - jakże innym niż ten który sobie wyobrażałem
    o polskim wymiarze sprawiedliwosci postanowilem wyjść. Nie omieszkałem
    wspomnieć tam obecnym że liczę że PIS zrobi i tutaj porządek.

    NA Boga Panie ministrze Ziobro co to jest ?? to jest wymiar sprawidlisci ?? To
    zlepek gburów i cyników którzy sami stoją ponad prawem !
    Nie dziwię sie ze ludzie z polski wyjeżdzają - z takim traktowaniem obywatela
    to po prostu żenada