  • 1. Data: 2006-11-26 21:12:58
    Temat: sąd pracy
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    Odszkodowanie za wypowiedzenie. Sprawa w 1 instancji wygrana przez powoda,
    zakład pracy się odwołuje. Spór poniżej 10.000 zł. (nie licząc odsetek). I
    pytanie - w wypadku oddalenia powództwa przez wyższą (i ostatnią w tym
    wypadku) instancje czy powodowi też przysługuje sprzeciw, czy jest już "po
    ptakach".

    M.

  • 2. Data: 2006-11-27 12:29:44
    Temat: Re: sąd pracy
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Sun, 26 Nov 2006 22:12:58 +0100, CiepliX napisał(a):

> [...]
    > pytanie - w wypadku oddalenia powództwa przez wyższą (i ostatnią w tym
    > wypadku) instancje czy powodowi też przysługuje sprzeciw, czy jest już "po

    Kasacja nie przysługuje.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2006-11-27 13:10:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    CiepliX napisał(a):

> [...]
    > pytanie - w wypadku oddalenia powództwa przez wyższą (i ostatnią w tym
    > wypadku) instancje czy powodowi też przysługuje sprzeciw, czy jest już "po

    A po powodowi sprzeciw od korzystnego wyroku?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2006-11-27 18:25:38
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    > A po powodowi sprzeciw od korzystnego wyroku?

    A czytałeś dokładnie o co chodzi?

    M.

  • 5. Data: 2006-11-28 08:01:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    CiepliX napisał(a):

    > A czytałeś dokładnie o co chodzi?

    No właśnie, przeczytałem "dokładnie"

  • 6. Data: 2006-11-28 10:12:08
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    > No właśnie, przeczytałem "dokładnie"

    Chyba jednak nie :) Powód wygrywa w 1 instancji, w drugiej wygrywa pozwany
    ... wiec pytanie było czy od wyroku 2 instancji przysługuje powodowi (bo w
    koncu przegrał) odwołanie. Ot co , bardzo proste :)
    M.

  • 7. Data: 2006-11-28 20:01:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    CiepliX napisał(a):

> [...]
    > ... wiec pytanie było czy od wyroku 2 instancji przysługuje powodowi (bo w
    > koncu przegrał) odwołanie. Ot co , bardzo proste :)

    Przyznaje się. Nie przeczytałem, dokładnie.

  • 8. Data: 2006-11-29 08:51:30
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    > Przyznaje się. Nie przeczytałem, dokładnie.
    >

    > --
    > @ Johnson

    Chylę czoła, bo mało kogo stać na przeprosiny i przyznanie sie do pomyłki :)
    pozdrawiam !!!