  • 1. Data: 2006-11-27 08:05:00
    Temat: Sprawdzenie możliwości odrolnienia działki - Kraków
    Od: "Rafał" <h...@h...pl>

    Chciałem prawdzić możliwość odrolnienia działki przed jej nabyciem.
    Dysponuję mapką z wszelkimi oznaczeniami klasyfiracji ziemi rolnej - Kraków
    Batowice. Gdzie to sprawdzę i co będę potrzebował?

    Z góry dziekuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-27 08:48:52
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    Rafał <h...@h...pl> napisał(a):

    > Chciałem prawdzić możliwość odrolnienia działki przed jej nabyciem.
    > Dysponuję mapką z wszelkimi oznaczeniami klasyfiracji ziemi rolnej - Kraków
    > Batowice. Gdzie to sprawdzę i co będę potrzebował?

    W urzędzie gminy. Jakieś stanowisko ds. planowania przestrzennego itp.

    --
    JoP

  • 3. Data: 2006-11-27 10:40:48
    Od: "nowy" <p...@g...com>

    Użytkownik "Rafał" <h...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dysponuję mapką z wszelkimi oznaczeniami klasyfiracji ziemi rolnej -
    > Kraków Batowice. Gdzie to sprawdzę i co będę potrzebował?

    W urzędzie gminy składasz wniosek o przekwalifikowanie działki na cele
    budowlane i jeśli działka nie jest w strefie ochrony środowiska to takie
    przekwalifikowanie otrzymasz(nie wiem jak obecnie - 2 lata temu czas
    oczekiwania na slasku na przekwalifikowanie trwał jeden rok)Bedziesz
    potrzebowal oczywiscie akt wlasnosci oraz numer dzialki wedlug mapki geo!!!!