  • 1. Data: 2005-11-08 19:29:44
    Temat: sad grodzki
    Od: "M.G." <c...@w...pl>

    witam. mialem sprawe w sadzie u sad uznal mnie za winego. dostalem pismo i
    jest tam w nim cos takiego:

    1. Uznaje obwinionego za winnego popelnienia zarzucanego mu

    czynu i za to na mocy art.97 kw w zw. z art.24§1 i 3 kw wymierza mu kare

    grzywny w wysokosci 50 (piecdziesieciu) zlotych.

    II. Na mocy art. 118§l i 4 kpw w zw. z Rozporzadzeniem Ministra
    Sprawiedliwosci z

    dnia 10. pazdziernika 2001r. w sprawie wysokosci zryczaltowanych wydatków

    postepowania w sprawach o wykroczenie zasadza od obwinionego na rzecz

    Skarbu Panstwa kwote 50 zl tytulem zryczaltowanych wydatków postepowania, a

    na mocy art.21 pkt.2, art.3 ust.1 stawy z dnia 23. czerwca 1973r. o oplatach

    sprawach karnych wymierza obwinionemu na rzecz Skarbu Panstwa oplate w

    kwocie 30 zl

    i teraz mam pytanie: to ile w koncu mam zaplacic i gdzie? razem 80 zl czy
    130 ? i gdzie? w sadzie, komornikowi jak przyjdzie czy komu?

  • 2. Data: 2005-11-08 19:35:24
    Temat: Re: sad grodzki
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    M.G. napisał(a):
    > i teraz mam pytanie: to ile w koncu mam zaplacic i gdzie? razem 80 zl czy
    > 130 ? i gdzie? w sadzie, komornikowi jak przyjdzie czy komu?

    130 zł
    poczekaj na wezwanie

    KG