  • Data: 2009-11-30 15:52:02
    Temat: ryczałtowiec a cennik
    Od: tom25 <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy jeśli dany zakład usługowy nie płaci VAT'u?
    to czy powinien mieć jakiś "oficjalny cennik"?

    prosze o jakieś wskazówki

    Chodzi o to,że zapłaciłem za usługe blisko 2000 zł,
    natomiast właściciel zakładu twierdzi że zapłaciłem mu 800 zł
    (wie że sprawe skieruje do sądu i ma małe szanse na wygraną)

    Dodam że cena 800zł czyniła by go najtańszym lakiernikiem w Polsce :)
    dlatego szukam czy On, jako osoba która nie płaci VATu powinna
    mięć coś w rodzaju cennika, dzięki któremu mógłbym podważyć
    jego cene 800zł

    pozdrawiam
    z góry dziękuje