  • 1. Data: 2003-04-14 08:47:45
    Temat: rozwód a sms'y
    Od: m...@a...pl

    Zdecydowalam sie na rozwod. Czy na rozprawie rozwodowej moge zazadac billingow
    telefonu komorkowego mojego meza, wychodzacych i przychodzacych? Albo, jeszcze
    lepiej, tresci wysylanych i otrzymywanych przez niego sms'ow? Wiem, ze
    operatorzy gsm przechowuja na serwerach przez jakis czas ich tresc, a to
    pozoliloby bez zadnych watpliwosci udowodnic jego wine w rozpadzie malzenstwa.

  • 2. Data: 2003-04-14 16:55:56
    Temat: Re: rozwód a sms'y
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    m...@a...pl - zdarzyło Ci się napisać takie coś:
> [...]
    > na serwerach przez jakis czas ich tresc, a to | pozoliloby bez zadnych
    > watpliwosci udowodnic jego wine w rozpadzie malzenstwa. |

    Oczywiście że można złożyć taki wniosek dowodowy. Ale na pewno dla sądu
    treść smsów nie będzie podstawą orzekania o czyjejś winie a tym bardziej w
    sprawie rozwodowej.

    .: Cudny :.

    http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
    ser&userid=2416320