    From: "Mirek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rozwiązanie umowy z operatorem - mogę??
    Date: Mon, 22 Aug 2005 22:05:48 +0200

    Witam.

    Mam taki problem.
    Postanowiłem zainwestować w "Super szybki dostęp do internetu" jaki oferuje
    Idea.
    Podpisałem umowę na "Licencję EDGE".

    Cóż wszystko - a właściwie prędkośc powala z nóg.
    Naprawdę cieszyłbym się gdyby chodziło to tak na net przez modem analogowy.
    Wszystko to wielka jedna tragedia.

    Ale przejdźmy do rzeczy.
    Od początku, czyli od jakiś 2 miesięcy nie działa mi strona Idea 24 online.
    Zgłaszałem już wielokrotni reklamację z tego powodu, ale tylko jeden raz
    konsultant zgłosił sie do mnie aby to sprawdzić.
    Pech chiał, że wtedy akurat byłem zajęty. Miał zadzownić za 30 minut, ale
    such po nim zaginął.

    W związku z tym mam pytanie czy na podstawie tego, że nie działa mi ICH
    STRONA (a bardzo lubię wiedzieć jaki mam rachunek itp)
    mogę rozwiązać z nimi umowę? Druga sprawa, że nie rozpatrzyli mojej
    reklamacji - tra to już 2 miesiące i mają mnie w d....e