  • Data: 2005-08-22 22:56:27
    Temat: Re: rozwiązanie umowy z operatorem - mogę??
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream napisał(a):

    > OK, kupujesz usługę, podpisujesz umowę. Usługa nie odpowiada temu, co
    > napisane jest w umowie. Chcesz zerwać umowę. Na podstawie czego, jeśli
    > nie tego, że usługa nie jest zgodna z umową?

    właśnie w tym problem, że na podstawie niczego. W związku z tym, jeżeli
    mówimy o umowie na czas określony, Ty ponosisz konsekwencje zerwania.

    Jedyną drogą przewidzianą w PT (które w tym miejscu jest nadrzedne np.
    nad KC) to reklamowanie z tytułu niewłaściwie wykonywanej usługi.

    I nie kłóć sie ze mną, że to niesprawiedliwe ;-)

    M.