  • Data: 2010-01-18 08:42:35
    Temat: rozwiązanie umowy o_internet
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jestem operatorem - dostawcą internetu w rejonie w którym nie ma konkurencji
    Wiem ze rozwiązując z klientem umowe pozbawie go Internetu, bez mozliwosci
    wykupienia tej usługi u kogoś innego. Czy moge tak bezkarnie, bez podania
    przyczyny ją rozwiazac ( z powodów osobistych np kogoś nie lubie :) ???
    Czy mógłbym stosować zawyżone stawki abonamentu Internetowego wykozystując fakt
    iż jestem monopolistą...
    Sytuacje o które pytam są hipotetyczne...