  • 11. Data: 2006-09-08 13:25:11
    Temat: Re: rozmowy gadu-gadu i maile jako dowody
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 9/8/2006 2:26 PM, scream wrote :

    > Chodzi mi o wysłanie maila z własnego sendmaila fałszując nagłówki skryptem
    > np. CGI.

    Nadal nie bardzo rozumiem sytuacji którą opisujesz. Nawet jeśli wyślesz
    maila z sendmaila z zupełnie wymyślonymi nagłówkami, to i tak, serwer
    SMTP odbiorcy maila nada wiadomości swój ID i zapisze w logach IP
    nadawcy, czas transmisji i adresata wskazanego via komendę RCPT.
    Ponadto, tenże serwer odbiorcy dopisze odpowiednią linijkę Received: do
    nagłówków.
    Nie da się wysłać maila bez zostawiania śladów w logach co najmniej
    jednego serwera.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession