  • Data: 2006-05-27 20:20:50
    Temat: roździelnośc majątkowa
    Od: Mario <3...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Na potrzeby kredytu mieszkaniowego zrobiliśmy z żoną roździelnośc
    majątkową aby podniesc zdolnośc. Poprostu nie było innego wyjścia bo ja
    mam idotyczny wpis w BIK z 2001 roku w GBG Banku o statusie "wątpliwy"
    za spóźnioną ratę ponad 2 miesiące. Kredytu już dawno nie ma i samochodu
    tez a nic nie chciał z tym bank zrobić, a czasu coraz mniej.
    Nieruchomosc kupuje żona i ona jest wpisana w KW jako jedyny właściciel
    i to rozumiem. Co w sytuacji gdy od przyszłego roku znowu chciłabym z
    żona połączyć gospodarstwo i dopisać się do KW. Czy jest to możliwe,
    jakie koszty wiążą się z takim zabiegiem.