    From: "darek" <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rok temu zlapali mnie za piractwo
    Date: Tue, 9 Nov 2004 14:12:39 +0100

    rok temu zlapali mnie za piractwo komputerowe, mnialem wtedy 14 lat.
    Sprzedawalem plyty za pomoca internetu po 3zł/cd wiec praktycznie nic z tego
    nie mnialem i tak powiedzialem na policji ze musialem sam wiecej wydac
    pieniedzy na zakup pirackich plyt niz z nich mnialem .Wiec traktowalem sobie
    to jako moje hobby (nie jako źrudlo zarobku!) do czasu az mnie zlapali,
    wiec trwalo to około mniesiaca.

    wiec chcilbym sie dowiedziec co mi moze zrobic sad dla nieletnich, bo mam za
    2 tyg. rozprawe :(