  • 1. Data: 2006-04-01 21:22:04
    Temat: rena + zarobki
    Od: "rasneo" <k...@o...pl>

    pobieram rente rodzinna w wysokosci ok 740pln
    teraz zaczynam prace na umowe o dzielo co miesiac nowa umowa i zarabiac bede
    ok1300-1400
    nie kumam czy mi czesciowo ja zawiesza czy jak ta rente
    jak to bedzie wygladac?
    thx

  • 2. Data: 2006-04-01 22:04:34
    Temat: Re: rena + zarobki
    Od: "pablio" <p...@o...pl>

    Użytkownik "rasneo" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bede
    > ok1300-1400
    > nie kumam czy mi czesciowo ja zawiesza czy jak ta rente

    kwoty graniczne na www.zus.pl

    do ok 1600 brtutto miesięcznie masz spokój
    zawiadom zus - masz obowiązek lutego każdego roku