  • 31. Data: 2009-05-13 07:25:14
    Temat: Re: reklamuy doczepiane w darmowych kontach mail
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 13 May 2009 09:13:27 +0200, januszek napisał(a):

    > W mojej analogii koperta była biała bez reklamy a reklama była nanoszona
    > juz później, czyli po tym jak wrzuciłem list do skrzynki pocztowej.

    Ale to się dzieje czasem. W Polsce chyba nieczęsto, ale widywałem
    zagraniczne (głównie amerykańskie) stemple z różnymi reklamami.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 32. Data: 2009-05-13 08:03:33
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 12 May 2009 12:12:39 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > A skąd ja mam wiedzieć, że Ty tego nie dopisałeś? :-)

    Bardzo prosto - darmowym 'podpisem elektronicznym" którym musiałby podpisać
    nadawca swojego mejla wysyłanego do Ciebie. Po prostu mejl nie przejdzie
    weryfikacji i będzie uznany za 'naruszony".

  • 33. Data: 2009-05-13 08:11:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 13 May 2009 10:03:33 +0200, Herald napisał(a):

    > Bardzo prosto - darmowym 'podpisem elektronicznym" którym musiałby
    > podpisać nadawca swojego mejla wysyłanego do Ciebie. Po prostu mejl nie
    > przejdzie weryfikacji i będzie uznany za 'naruszony".

    No to proszę, Thawte jest dostępne dla każdego.

  • 34. Data: 2009-05-13 09:05:48
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości

    > zgodze się z agentem
    > nie ma przymusu zakladania tam konta, a zakladajac zgadzasz sie z
    > regulaminem, ktory przewiduje doczepianie reklamy. Jak byś się nie
    > zgadzała, to co innego, ale dobrowolnie się zgadzasz.
    >
    > na ten przykład ja nie lubie reklam, więc do moich maili reklamy nie są
    > dołączane, ale też nie korzystam z darmowych skrzynek pocztowych ani z
    > zadnego duzego operatora uslug hostingowych

    nadal nie rozumiesz problemu, nazwa.pl z pomoca zakladajacego konto
    wysyla nie zamowiona infomracje handlowa to samo inni ioperatorzy

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 35. Data: 2009-05-13 09:06:22
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To może przeczytajcie, jeden z drugim, post inicjujący ten wątek.
    > Mowa jest o mailach _wychodzących_. Adresat takiego maila
    > nie jest w żaden sposób związany regulaminem jakiegoś darmowego
    > serwisu, a mimo to otrzymuje niezamówioną informację handlową.

    otoz to

    dzialajac wspolnie i w porozumieniu ...

  • 36. Data: 2009-05-13 09:07:13
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Zawierając umowę na korzystanie z bezpłatnej skrzynki _nakazujesz_ im (nie
    > _wyrażasz_zgodę_) wysyłanie w kopertach z reklamami. :)

    a jak zawrzesz umowe na pomoc w zabojstwie to czyni to twojego wspolnika
    bezkarnym (i ciebie rowniez) ?

  • 37. Data: 2009-05-13 09:08:11
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:gudqap$imh$1@news.onet.pl...

    > Wybrałeś te z kupki "reklamy":
    >
    > 23. Użytkownik wyraża zgodę na wykorzystywanie przez Onet.pl konta
    > użytkownika do celów komercyjnych, w szczególności poprzez:
    > [...]
    > b. dołączanie reklam i innych treści o charakterze informacji handlowej do
    > listów przychodzących i wychodzących z bezpłatnego konta,
    >
    > i zrobiłeś to świadomie, a operator z góry Cię o tym poinformował. Czyli -
    > z formalnego punktu widzenia - to Ty rozsyłasz reklamy.

    nie, obaj lamia wspolnie i porozumieniu prawo

  • 38. Data: 2009-05-13 09:08:53
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:gubfrf$300$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście, ze łamią. Zgodnie z polskim prawem zgodę na otrzymanie reklamy
    > ma dać odbiorca. Zgoda nadawcy nie ma tu nic do rzeczy. Gdyby reklama była
    > doklejana w taki sposób, że ją widzi (załóżmy przy korzystaniu z maila za
    > pośrednictwem strony da się to zrobić), to wówczas właściciel konta ma
    > współsprawstwo. jeśli to jest gdzieś dalej doklejane, to już sam nadawca
    > nie odpowiada.

    no to teraz czekac az sie skoncza darmowe konta :)

    dzieki za odpowiedz

  • 39. Data: 2009-05-13 11:56:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gue2nj$79o$1@inews.gazeta.pl...
    > wiadomości news:guchqu$k32$2@inews.gazeta.pl...
    > no to teraz czekac az sie skoncza darmowe konta :)
    > dzieki za odpowiedz

    Czemu? Ja korzystam z kilku na kilku serwerach i do maili nic nie
    dolepiają. Żyją z przysyłanych do mnie reklam, które zresztą filtruję
    Spamanihilatorem.

  • 40. Data: 2009-05-13 12:21:44
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    >
    > Czemu? Ja korzystam z kilku na kilku serwerach i do maili nic nie
    > dolepiają. Żyją z przysyłanych do mnie reklam, które zresztą filtruję

    wyslij sam do siebie i zobacz. Niektorzy doklejaja, jak nazwa.pl gdy sie
    zalzoy darmowe konto mailowe do kupionej domeny.

    zobaczylem to dopiero wtedy gdy podczepilem konto pod formularz na
    wspolna-flaszka.pl (na dole kontakt) i wyslalem mail o tresci blablabla,
    dostalem (teraz sprawdzilem):

    blabla

    Domeny, serwer, Strona WWW za darmo!
    Pokaz Twoja firme w Sieci!